Moje cesta a jak to mám teď?

2:37

Ahoj :) spousta lidí mi na sk.fm psala otázky ohledně mojí cesty: Kdy jsem začala hubnout, co jsem cvičila atd. Už jsem o tom točila i video, ale pro ty co ho  neviděli to napíšu sem :)

Moje proměna
Byla jsem poměrně šťastné 13ti leté děvče, které se o svůj vzhled moc nezajímalo. Jedla jsem co jsem chtěla a kdy jsem chtěla. Nebyl problém si třeba v 9 hodin večer otevřít velký pytlík chipsů a celý ho sníst. Rodičům to začalo vadit a tak mě přihlásili na atletiku. Nelíbilo se jim, že jen sedím doma a nesportuji, jen jsem 1 za týden jezdila na koních. Takže v září 2013 jsem začala chodit na atletiku. Hrozně mě to bavilo a chtěla jsem se pořád zlepšovat. Předtím jsem vážila skoro 60kg a skoro nic z toho nebyly svaly..... Asi po 2 měsících tréninků, které jsem měla dvakrát v týdnu jsem si stoupla na váhu a ta mi ukázala číslo 52,2kg!! Úplně jsem na to číslo koukala a byla jsem šťastná!! Nejedla jsem vůbec zdravě a stejně jsem zhubla, protože tělo na námahu nebylo zvyklé a tak přebytečné tuky pálilo dál. Chodila jsem dvakrát týdně na atletiku a byla jsem happy. Potom jsme začali posilovat i vlastní váhou takže jsem se trochu zpevnila a trochu jsem nabrala i svaly. Když jsem se zvážila měla jsem 55kg. Měla jsem radost, protože to byly svaly. Všichni v okolí mi říkali, že jsem pěkně zhubla a já jsem byla pyšná a šťastná. Takhle to šlo dál a v léťe jsme jeli na týdenní soustředění, kde jsme trénovali 2x denně. Pohybu jsem měla dost, ale jídlo tam bylo prostě nezdravé, něco jako ve škole. Když jsem se vrátila domů, byla jsem zase o něco hubenější a pevnější.. Po soustředění jsem jela s tátou na chatu, kde jsem chodila 2x denně taky běhat každý den asi 11km a právě tam mě napadlo, že bych mohla zkusit jíst zdravě. Jenže jsem v tom byla nová a prostě jsem si kupovala i to jídlo, které bylo jen jako zdravé.. Třeba zapékané müsli, ochucené jogurty, džusy, obarvené pečivo atd. Obědy jsem vůbec neřešila a večeře taky moc ne..... Pak začal školní rok 2014.... Bylo to náročné jak v učení, tak i se spolužáky... Prostě jsem měla hrozné deprese a  skoro jsem přestala jíst.. Měla jsem jen snídaně v podobě (už sypaného müsli) s jogurtem, do školy jsem si dělala svačiny jen aby rodiče neměli podezření a pak jsem je vyhazovala...Před tréninkem jsem si také něco dala, abych měla energii a pak na večeři jsem se většinou vymluvila, že nemám hlad nebo jsem unavená... Začala jsem se zhoršovat ve škole i v atletice... Rodiče si toho všimli a tak jsme se často hádali.. Pořád jsem odmítala jíst víc.... Chtěla jsem být hubená a navíc jsem na jídlo neměla ani pomyšlení.... Potom asi po 2 měsících jsem na instagramu narazila na Michelle Lewin a zalíbila se mi její postava. Začala jsem si hledat vše o tom, jak zdravě zhubnou, nabrat svaly a co a jak jíst. Problém byl v to, že jsem si myslela, že když budu jíst 5x denně tak přiberu.... Takže jsem jedla jen 3x a ještě celkem málé porce.... Většinou jsem si dávala jen velké snídaně a zbytek už jen trochu a z větší části zeleninu. Nejeda jsem po 2-3 hodinách, ale třeba po 4-5. Něco jsem nabrala, samozřejmě tuky i trochu svalů (menší jojo efekt). Dál jsem chodila na tréninky, ale už 4x týdně a 2x jsem ještě doma posilovala podle blogilates a xhit daily. K Vánocům jsem pak dostala permanentku do fitka a začala jsem chodit s mamkou, protože mi ještě nebylo 15. Chodila jsem 2x týdně takže jsem měla volno buď vůbec nebo jen 1 den... Byla jsem unavená a neměla jsem na nic náladu. Potom asi v březnu jsem narazila na jednu trenérku, která měla svojí fb stránku, kde sdílela proměny svých klientek a já se rozhodla jí napsat.... Poslala jsem jí své fotky a jídelníček za 3 dny. Dozvěděla jsem se, že jím málo a nevyváženě... Nakonec mi udělala redukční jídelníček a tréninkový plán (myslela jsem si, že ještě potřebuju hubnout..) Výsledky byly vidět, asi po dvou měsících jsem měla 52kg! Měla jsem i vyrýsované břicho, ale byla jsem úplně bez svalů a neměla jsem skoro vůbec sílu. Potom jsem si řekla a dost! Chci nabrat nějaké svaly! TAkže jsem si nechala udělat nabírací jídelníček a tréninky. Aktuálně jsem nabrala skoro 3,5kg!!! A většina jsou svaly!! <3 Holky dá se nabrat i zdravě ;) Sice už nemám vyrýsované břicho, ale aspoň už nevypadám jako malá holka :) Zvedám těžké váhy a miluju to! Nikdy bych to za nic nevyměnila... Bohužel, jak jsem nejedla jsem přišla i o MS a musím brát hormony... Dostala jsem to snad jen 2x a to ještě slabě a max 3 dny..... Musela jsem skončit s atletikou, protože jsem byla přetrénovaná a tělo si musí odpočinout.. Takže teď cvičím už jen 3-4x týdně a max hodinu a půl. Bohatě to stačí! Doufám, že se mi MS vrátí a já budu zase OK. Holky prosím neblbněte tak jak já a radši jeďte zdravě hned od začátku... Jsou s tím pak zbytečné starosti... Doufám, že jste si z mého příběhu vzaly ponaučení a vyhnete se tomu. Doufám, že se jednou postavím na soutěžní prkna. S láskou, Vaše Naty <3
Moje aktuální forma 21.7.2015

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Super článek :) taky jsem to měla "veselé" .. článek kdyžtak tady :) http://deelays.blogspot.cz/2015/07/o-12-mene-o-6-vice.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, máme toho dost společného.. Taky jsem nejdřív hubla tím stylem, že jsem jedla ,,zdravě" a postupně jsem jedla čím dál tím zdravěji a méně..+ strach z jídla a závislost na cvičení.. teď se z toho vyhrabávám a už půl roku čekám na MS.. jinak s bikini fitness máme stejný sen, tak snad se někde na prknech potkáme:)
    http://lunetka-biebs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) mrzí mě, že sis tímto také musela projít... Snad se na prknech uvidíme! Nedala bys mi na sebe treba FB? :) a jinak bereš nejake hormony na tu MS? A mas moc pěkný blog!

      Vymazat
    2. Určitě!:) Na MS hormony neberu..jednou jsem je měla nasazené na pár dní s tím, že MS po vysazení zase ,,naskočí".. no, jeden den a už půl roku zase nic..:D Jinak ten fb - https://www.facebook.com/lucie.kratochvilova.90 :) Za blog děkuju:)

      Vymazat