50 faktů o mě

2:24

rozhodla jsem se napsat něco, co by vám umožnilo mě lépe poznat :)

1. Jmenuju se Natálie
2. 2.5.2000
3. Brzo mi bude 16
4. Zdravé stravě se věnuju pořádně rok
5. Celkově cvičím 3 roky (2 roky atletiky a posilka s vlastní váhou doma a teď to bude rok ve fitku)
6. Jsem v prváku na OA :)
7. Mezi moje nejoblíbenější zvířata patří psi, vlci, koně, lišky, ale celkově mám zvířata ráda :)
8. Nemám ráda hmyz :D
9. Škola mě opravdu nebaví
10. Neumím se učit... učím se převážně v autobuse cestou do školy, ze školy, na trénink a z tréninku, protože doma se mi blbě soustředí
11. Baví mě vařit, ale jen pro sebe :D
12. Po rodinu zase ráda peču :D
13. Mezi mé nejoblíbenější předměty patří angličtina a němčina (i když mi vůbec nejdou)
14. Nesnáším matiku, chemii, fyziku a informatiku
15. Mám diskalkulii :D
16. Nejsem vůbec trpělivá a vš bych chtěla mít hned
17. Když mě něco baví, musím to mít na 100%
18. Miluju GoT
19. Ráda čtu (hlavně fantasy)
20. Miluju zdravé jídlo
21. Dokážu žít bez nezdravého
22. Jem totální, ale totální závislák na PB ( a taky proto vypadám tak jak vypadám :D)
23. 2 roky jsem jezdila na koních
24. Nesnáším kardio :D jsem schopna tolerovat jen běh
25. Miluju silové tréninky
26. Baví mě HIIT
27. Nejraději cvičím nohy a záda
28. Mám geneticky placatý zadek a mohutné nohy -_-
29. Měla jsem něco jako PPP a ztratila jsem MS
30. Už rok jsem na hormonech
31. S hormony se opravdu blbě rýsuje :/ :D
32. Jsem děsný introvert
33. Nerada chodím mezi lidi
34. Nemám moc potřebu chodit ven s kamarády :D
35. Miluju Honzu <3
36. Obdivuju Andreu Neumannovou, Michelle Lewin, Denice Moberg, Stephanii Davis, Emily Skye, Arnolda Schwarzeneggera, Sabču Doležalovou,  Vojtu Koritenského, Pavla Berana a Filipa Grznára
37. Miluju ovesnou kaši, mugcake, proteinové palačinky a vejce s avokádem :3
38. Mezi mé nejoblíbenější potraviny patří: PB, cottage, šmakoun, tvaroh, mozzarella, zelenina, maso
39. Jsem masový člověk, maso miluju a bez něj bych to nedala (už jsem to zkoušela)
40. Nepodporuju veganství
41. Zbožnuju Katy Perry
42. Jsem KatyCat už asi 4-5let
43. Moje nejoblíbenější herečka je Emilia Clarke
45. Moje nej seriály: GoT, Star trek Voyager, Simpsonovi, Futurama
46. Moje nejlepší kámošky: Terka, Rija, Týnka, Martina, Lucka a Jarka, Terka
47. Pořád se tvářím strašně vážně
48. Často se s kámoškami smějeme jak idioti úplným kravinám :D
49. Jsem děsně dochvilná.. Většinou jsem všude o 10min dřív než mám a pak nastává problém s Martinou, která je pravý opak a jsem ráda, když přijde o 10min později :D
50. Miluju svojí rodinu a děkuju jim za podporu!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky jsem vždycky všude o 10 minut dřív a pak mě děsně štve, když ostatní přijdou pozdě :D a to, že dokážeš žít bez nezdravého ti fakt závidím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Bláho! Určitě tak 2/3 mám naprosto stejně :D

    OdpovědětVymazat