Co cvičí Naty?

3:28

Opět nová rubrika s názvem: Co cvičí Naty?
Někdy dostávám dotazy o tom co cvičím za cviky, takže jsem se rozhodla, že je budu psát sem :)
Dnes bych vám napsala o legday. Miluju tréninky nohou! To pálení, bolest a pocit, že umřu dřív, než odjedu trénink :D mým nejoblíbenějším cvikem jsou dřepy s volnou osou a na multipressu :)
Tak dost vykecávání a jdeme na to!

V týdnu mám 2 tréninky nohou. Každý trvá 90min a to jsem ještě ráda, že se do těch 90min vejdu :D

První varianta:
1. Good mornings - výborný cvik na hamstringy, zadek a samozřejmě trochu na spodní záda. Důležitá je technika cviku, nesmíte při tom tolik cítit spodní záda, ale hlavně hamstringy a trochu zadek. Proto je dělejte s rozumnou váhou, aby jste se mohli soustředit na techniku. Já dělám 4 série po 10-12 opakování
2. Dřepy - můj nej cvik na nohy a zadek! Ne nadarmo se jim říká král cviků. Samozřejmě je musíte opět provádět technicky správně (váha na paty, postoj na šířku ramen a špičky trochu do stran, pomalý pohyb AŽ DOLŮ! Poloviční dřep není dřep a ničíte si kolena a navíc vám zabírají kvadráky a celkově předek stehen!) Dělám 4-6 sérií po 6-11 opakování
3. Rumunský mrtvý tah - další z mých oblíbených cviků na hamstringy! Nejlépe se dělá s jedoručkami. Opět si vemte takovou váhu se kterou dokážete procítit hamy a ne spodky zad! Zadek musíte pořádně vyšpulit :D záda rovné a nohy jen mírně pokrčené. Dělám 4 série po 12 opakování
4. Výpady vzad na multipressu - tenhle cvik nenávidím i miluju :D zadek a nohy cítím pekelně a mám pocit, že se pozvracím! Hlavně vám koleno nesmí jít přes špičku :) Dělám 4 série a 10 opakování na každou nohu.
5. Hip-thrust - další oblíbený cvik. Dělám ho na multipressu a s lavičkou pod zády. Důležité je zadek nahoře pořádně zmáčknout a procítit :)
6. Bulharské dřepy - dost podobné výpadům. Jednu nohu si opřete o lavičku a druhou máte před sebou (opět koleno nesmí přes špičku) dělám 3 série po 8-10 opak
7. Výpony v sedě a ve stoje s jednoručkou - výborný cvik na lýtka :) dělám u obou cviků 4 sěrky po 16-25 opak
8. Poslední cvik je snožování na stroji - sedím na stroji a opěrky tisknu k sobě. Super je u toho jít i do dřepu. Dělám 4 série po 15 opak :)

Pak už následuje jen strečink :)

Druhá varianta:
1. Zakopávání v leže
2. Dřepy s pauzou dole
3. Good-mornings
4. Legpress
5. Výpady vzad
6. Hacken dřepy - 2 série po 10 klasické hackeny :) a pak 2 série oprácené hackeny opět po 10 opak
7. Zanožování na spodní kladce - na procítění zadku :P 4 série po 12 opakování
8. Unožování na spodní kladce - stoupnu si bokem a ohu unožuju do strany opět 4 série po 10

Snad vám článek nějak pomohl! :) Možná vám i poskytne inspiraci pro vaše tréninky. Uvítám i nějaké návrhy :) Protože já zadek potřebuju extra drtit :D (holky s geneticky plochým zadkem a šiokou pánví tento problém určitě znají :D )

Dřepy

Good mornings

Rumunský mrtvý tah

Výpady vzad

Hip-thrust

Bulharské dřepy

legpress

Obrácený hacken dřep

zanožování

snožování

výpony

unožování

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Dobré tipy na cviky, to se celkem hodí. Já už chvíli uvažuji nad tím, že bych od začátku příštího roku začala konečně taky chodit do fitka. Teď cvičím doma, ale nemám doma vlastně žádné pořádné vybavení. Právě v tom mě láká fitko. Přemýšlela jsem ale i nad tím, že kdybych do fitka chtěla začít chodit, tak vlastně nemám žádnou pořádnou tašku na věci. Naštěstí syn má dvě takové hokejové tašky které by se daly využít i do fitka, tak třeba by mi jednu půjčil.

    OdpovědětVymazat