Domácí reesee's

3:05

Ahoj všichni!! :3 po delší době jsem opět tu.
Měla jsem poměrně hektické období: uzavíraly se známky ve škole a pak na mě padla depka, kvůli své postavě. Je totiž děsně demotivující, když si opravdu hlídáte jídlo a pořádně makáte a prostě na to nevypadáte.. Říkala jsem si, co asi dělám špatně a myslím, že příčinu jsem objevila, ale o tom zase příště! :)

Pokud mě někdo sleduje již delší dobu, tak ví, jak moc miluju arašídové máslo :D (hodně, hodně moc!) a když jsem se dozvěděla o sladkosti s názvem reesee's, kde je másličko a čokoláda, musela jsem ochutnat.
S kamarádkou jsme zajely na I.P. Pavlovu do candy storu a odvezly si ňaminy a musím říct, že to bylo nebe v hubě :D a jelikož to není zrovna nejlevnější, tak jsem se rozhodla udělat domácí, o něco zdravější variantu o kterou se tady podělím s vámi!

Co budeme potřebovat:
1. Košíčky na muffiny (já použila 4)
2. Kvalitní čokoládu (aspoň 70% - já použila Lindt)
3. Arašídové máslo (klidně kupované, ale pro lepší pocit je supr domácí :) )
4. Menší misku
5. Kastrůlek

Postup:
Do kastrůlku si nalijte cca 300-500ml vody a přiveďte do varu. Na kastrůlek položte misku, do které nalámete čokoládu a až se začne rozpouštět, uberte teplotu, jinak by čokoška mohla ztuhnout (a to přece nechceme ;) )
Následně si připravte košíčky a až bude čokoška tekutá, naberte trochu lžičkou a dejte jí na dno košíčku, který následně umístěte na chvíli do ledničky. Mezitím co uděláte další košíčky, vyndejte předešlé z ledničky a na ztuhlou čokoládu naneste trochu arašídového másla (pozor, nesmí sahat až ke krajům!) a na máslíčko opět naneste vrstvu čokolády (teď o něco větší než byla to dole) a výsledný produkt opět nechte stuhnout v lednici a poté můžete i v mrazáku (kvůli vedru :D)
Myslím, že tohle je jeden z nejvíc easy receptů na světe a hlavně moc dobrý!
Doufám, že si pochutnáte, já určitě ano :3

kastrůlek

pro mě nejlepší čokoška <3

Je důležité, aby máslo nepřesáhlo okraje

Spodní vrstva čoko

miska na míchání

největší láska - domácí máslíčko jen z arašídů

košíčky

výsledný produkt

Pro celou familii :3

You Might Also Like

0 komentářů