Den s Filipem Grznárem

22:37

Ahoj :) jak už někdo z vás ví, včera jsem byla v Plzni u Filipa Grznára. Rozhodla jsem se změnit trenéra a kamarád mi doporučil Filipa. Byla jsem děsně nervózní, protože Filip je moje motivace a jeden z největších vzorů vůbec! Když jsem dorazila do Kolosea, uviděla jsem Filipa na gauči. Kamarád mi říkal, že se vůbec nechová jako ve videích a je hodný a ochotný. Upřímně se mi tomu moc nechtělo věřit, ale pak jsem změnila názor o 200%! Vešla jsem a šla k Filipovi, ten si mě všimnul a hned se mi představil a mě s tátou podal ruku. Sedli jsme si a Filip se mě potom zeptal jak jsem zvyklá jíst, co a kdy jím, jak často cvičím, jak a co cvičím, jestli mám rozdělené partie atd. Potom jsme dávali dohromady jídelníček se kterým jsem spokojená :) Mám 2 verze a to na tréninkový den a netréninkový den. Takže skoro každý den budu jíst to samé, ale nějak to přežiju :D je to aspoň vyvážené. Každou neděli mám volný den (prý prasečák :D ) Ale prý si můžu  jíst co chci a jelikož bych pak měla výčitky, tak většina prostě bude zdravě a jen navýšim sacharidy :) (refeed day) Potom se mě ptal jestli chci soutěžit a když jsem řekla, že bych chtěla zkusit bikini, řekl mi, ať se postavím. Potom si mě prohlédl a řekl, že typ postavy na to mám (jakou já měla radost!) Pak se mě ptal kdy jsem se narodila a řekl mi, že tak za rok a půl-2 roky bych mohla na prkna! <3 Potom s tátou probíral doplňky, protože můj táta je děsný odpůrce doplňků :D Prostě jsme si skvěle pokecali a pak přišel i Pavel. To už na mě bylo trošku moc :D Oba dva jsou mojí motivací a vzory a prostě tam byli! Jak jsem byla nervózní, dostala jsem křeč do právého boku :D Potom si Filip jako bývalý řecko-římský zápasník povídal s mým tátou, protože můj taťka také dělal řecák :) Pak jsme si ještě chvíli povídali a jelikož pak táta pospíchal tak jsme jeli domů :) Byl to opravdu jeden z nejlepších zážitků mého života! Jinak mám pár výrazných změn v jídelníčku: žádná ovesná kaše, rýže atd :D Tréninkové plány jsou také skvělé! A už se těším na dnešní legday!
Můj jídelníček se skládá z vajec, sýrů, brambor, těstovin, kuskusu, ovoce, masa, ryb, chleba, cottage, řecký jogurt, müsli, zelenina a to je tak většina :)
Předtím jsem měla sacharidy na 200g Teď mám asi 130-140g sacharidů. Filip není zastáncem sacharidů na nabírání svalů. Je to pravda, svaly rostou z bílkovin hlavně. Sacharidy jsou jen energie a regenerace pro svaly, takže mi příjde zbytečný rvát tam třeba 200-300+ Zase sacharidy doháním tuky :D samozřejmě zdravými :) mám cca asi 70+ tuku na den :) a bílkoviny asi 120. A upřímě zatím jsem spokojenější než s 200g+ Takže děkuju moc Filipovi, protože je opravdu úžasný a je to prostě bůh! Opravdu mě podpořil a dal novou naději a Pavlovi bych taky ráda poděkovala za ty jeho úžasné rýmovačky a hlášky. Oba kluci jsou děsně sympatičtí. Takže kdo bude říkát, že Grznár je kokot a nezná ho na živo, tak ať jde prostě někam.. Nejdřív si s ním popovídej osobně a pak povídej.

Děkuju kluci! Nejlepší zážitek :3
Moje dnešní snídaně <3 mňam

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, přemýšlím o jídelníčku a tréninkovým plánu právě od F. Grznára. Chtěla jsem se zeptat jak jsi / jsi byla spokojená s výsledky? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ze mu rovnou nezkocis do trenek...ale pobavilo me to a Filipa urcite taky...uplne ...hej ...Lunetic juchuuu on na me sahl....

    OdpovědětVymazat