Záhada jménem Refeed day

2:30

Co je to vlastně Refeed day? Chodí mi občas dotazy tohoto typu. Mnozí z vás, kteří mě sledují, vědí, že nejsem zastánkyní známých cheat days neboli prasečáků.... Chápu, když má někdo chuť, tak ať si ten den dá na to co má chuť. Přijde mi zbytečné se celý den ládovat (ješte nedobrovolně). U své býválé trenérky jsem toto měla každou něděli v dietě a opravdu mě o mučilo.. Sice bylo super, že jsem si mohla dát třeba rajskou nebo tak, ale ládovat se celý den sračkama na mě bylo moc.. Večer mi vždy bylo špatně a tak se mi pak ulevilo, když jsem šla k nabírání a tyhle dny už jsem neměla. Jenže jak mnoho z vás ví, vyměnila jsem trenéra, je jím známý fenomén a BŮH Filip Grznár. I když mám něco jako objemovku, prasečáky mám taky.. Ale s Filipem jsem se domluvila, že to budu mít tak 1/2 a právě z větší části to bude refeed day :)

CO JE REFEED DAY?
Je to jeden den v týdnu, kdy si dáte volno úplně od všeho, od cvičení apod. Je to den, kdy navýšíte sacharidy, ale jen ze ZDRAVÝCH zdrojů (kaši uděláte ze 150g místo ze 60g atd) A tohle jsem se rozhodla praktikovat :) Upeču si třeba nějakou zdravou mňamku a pak to třeba všechno sním :D nebo si udělám kaši z hromady vloček apod. Samozřejmě se mi tam budou objevovat i nezdravé věci, ale pokud bude někdo vyloženě dělat refeed, tak připomínám, že se jedná pouze o navýšení zdravých sacharidů na jeden den v týdnu :) Tak snad vám tenhle článek v něčem pomohl a na závěr mám jednu otázku: CHEAT DAY NEBO REFFED DAY?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. To zní zajímavě :) každopádně já jsem zastáncem takového toho "když je to zdravé sněz toho třeba kilo!" :D resp. nemyslím třeba kilo brambor :D ale na zelenině nešetřím, stejně ani na vločkách, polévkách atd :) Ale přijde mi to jako super nápad.
    www.deelays.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ještě jsem o refeed day neslyšela, ale myslím, že to začnu praktikovat. Po cheat day mi vždy bylo špatně, cítíla jsem se příliš plná a ničemu to nepomohlo. Takže moc děkuji za inspiraci :). Máš moc pěkný blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Děkuju :3 já to taky začala aplikovat, protože po cheatu mi bylo vždy špatně

      Vymazat