Můj refeed day

11:53

Ahoj :) dnešní článek bude o mém včerejším refeedu. Původně jsem měla mít cheat days, ale jelikož mi po nich není dobře, mám vždy v neděli refeed.

Sn: 100g vloček, 100%PB a 2 kostičky Milky
Sv: 2 celozrnné rohlíky, 1 s domácí rybízovou marmeládou, druhý 1/2 s pb a 2/2 se šmakoun krémem
Ob: Dvě porce celozrnných těstovin, domácí boloňská omáčka a sýr
Sv: celozrnný rohlík, 1/2 s gervais a 2/2 s PB a domácí marmeládou a ak 1 rýžový chlebíček s tím samým
Ve: 50g šmakouna Mexiko, 4-5 květákových placek, celozrnný rohlík, gervais a kostička sýru

A dnes byl lowcarb :)


Celodenní jídelníček

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj prosim nechtela by si napsat nejaky maly článek o jídelníčku ktery tedkom mas?
    Videla jsem na insta ze jíš po treninku smakoun a ryzovy chlebík muzu se zeptat jak dlouho po treninku a v kolik je to asi hodin?
    Děkuji moc

    OdpovědětVymazat