Myprotein Peanut butter recenze

2:24

Ahoj :) dnes jsem poprvé ochutnala arašídové máslo od Myprotein a musím říctm že to je jedno z nejlepších másel, co jsem kdy měla. Samozřejmě u mě vede arašíďák z Lidlu, ale je to tím, že je sladší, protože je tam přidaný cukr. Máslo od myprotein je 100%, takže žádná přidáná sůl nebo cukr.
Když ho otevřete, je velmi tekuté, ale stačí promíchat a dostanete opravdu super konzistenci! Objednala jsem si crunchy, protože zbožňuju ty kousky oříšků a musím říct, že chuťově opravdu TOP! Jelikož mám dnes (každou neděli) refeed, máslo jsem si přidala do ovesné kaše a pak i na 1/2 celozrnného rohlíku :) Úplný orgasmus v puse :D
Takže máslo určitě doporučuji a myslím, že cena 300kč za 1000g másla je dobrá :) Jestli objednáte a ochutnáte, určitě mi dejte vědět :) Mám i video z ochutnávky, tak se můžete podívat :)

Ovesná ze 100g vloček, myprotein máslo a 2 kostičky Milky jsem měla :D

2 celozrnné rohlíky :) 1 s domácí rybízovou marméládou, 1/2 se šmakounem a 2/2 s máslíčkem. Miluju refeed days

You Might Also Like

0 komentářů