Šmakoun recenze

8:59

Ahoj :) dnes pro váš mám první díl recenze :) je to na poměrně nový, ale čím dál více oblíbený produkt: Šmakoun. Měla jsem tu čest ochutnat příchuť mexiko a pak šmokoun čokoládový krém (video) a musím říct, že je to pravdová mňamka! Chtěla bych ochutnat i meruňku, ale tu u nás bohužel nemají a v nejbližší době se chystám na šmakoun nudle.

Mexiko:
Lehce pikantní a silná příchuť. Mě osobně hned zachutnala. Má skvělé aroma i chuť a hlavně zajímavou konzistenci. Nejraději ho připravím tak, že ho dám na pánev bez oleje a nechám orestovat, dokud trochu neztvrdne a je takový sušší. Dám si ho třeba do zeleninového mixu a je to fakt T.O.P!

Krém:
Jak už jste mohli vidět ve videu, opravdu mě mile překvapil! Osobně mi chutná mnohem více než nutella a je i o něco zdravější.. Sice je to pořád taková čokoláda, kterou bych v hubnutí každý den nedoporučovala, ale já bych si dala lžičku bez výčitek narozdíl od nutelly :) a i složení je celkem lichotivé. Má velmi jemnou a krémovou konzistenci, která se úplně rozplývá na jazyku

Takže určitě doporučuji vyzkoušet a dnes jsem si objednala arašídové máslo crunchy od MyProtein, takže vám pak napíšu recenzi

Mexiko

Dar z čistého nebe <3

You Might Also Like

0 komentářů