Objem/nabírání aneb jak to mám teď?

0:45

Ahoj všichni :) Dlouho jsem na blog nic nenapsala a to hned z několika důvodů
1) Jsem na střední v prváku a musím se dost snažit, takže se učím
2) Mám tréninky a jakmile přijedu domů, musím si přiravit večeri a oběd na další den a pak se učit
3) Ani jsem popravdě nevěděla co bych sem měla napsat

Aktuální forma (vršek konečně roste!!)
Mnozí z vás, co mě sledují na asku nebo na instagramu ví, že teď nabírám. Rozhodla jsem se jet podle sebe, přeci jen vy vaše tělo znáte nejlépe. Pustila se do toho se mnou moje nelepší kamarádka Anička, kterou to začalo bavit :) Myslím, že nabírání jde docela dobře :) Nevypadám jak prase, ale samozřejmě nejsem vyrýsovaná. narostl podíl tuku v těle a určitě i zadržuju vodu :)
Proč jsem se rozhodla nabírat?
1) Možná někdo z vás ví, že před rokem mi přestal MS cyklus a teď jsem na hormonech, takže jse si myslela, že to bylo z toho jak jsem skoro nejedla (PPP) a tak jsem se teda rozhodla nabrat :) Teď to bude měsíc co nabírám, takže za chvíli se bude vážit a měřit :)
Svačina
Slaná snídaně
Moje nejoblíbenější! :3

2) Když jsem byla na jídelníčku od Grznára (redukční) měla jsem max 100g sacha a okolo 45-55g tuku a asi 130-140g bílkovin a to jsem vážila asi 55kg... Byla jsem salbá, unavená a neměla jsem vůbec sílu a energii.... Taky mi přišlo, že jsem ztrácela svalovou hmotu (už jsem nebyla tak pevná jako předtím) Nevykládejte si to špatně, Filipa mám pořád velmi ráda, uznávám ho a i mě inspiruje, ale prostě mi nesedl jeho jídelníček. Tréninky má ale super a podle těch se řídím doteď, samozřejmě měním cviky a jejich pořadí :)

3) jelikož mám typ postavy hruška, tak mi na horní části těla vůbec nerostly svaly... Takže jsem se vrhla na nabírání i kvůli tomuhle :)


Dnešní snídaně <3
Z 52kg mám skoro 60kg a vypadám a cítím se lépe :) sice nejsem vyrýsovaná, ale to příjde na jaře :) Takže se toho holky nebojte :) v dietě prostě svaly naberete špatně a pokud nemáte doplňky stravy, tak jako já (občas jen protein) tak to asi vůbec

Příklad mého jídelníčku:
Sn: ovesná z vody a 100g vloček, chia, skořice, 20g pb a kostička 70% čoko
Sv: celozrnný rohlík a 100g šmakouna mexiko
Ob: 150g rýže, 150g masa a zelenina
Sv: cottage a 4 rýžové chlebíčky
Ve: 200g ryby, 2pl žitnéo chleba a zelenina

Moje makra:
S: okolo 250g (někdo si myslí, že to je málo, ale mě to stačí, navíc není to jen o sacharidech)
B: 120 max 130g
T: 60-70g

Tréninky mám silové 4x týdně a dělám hlavně základní cviky s co nejtežšími váhami, které doplňuju dalšími cviky a samozřejmě také s těžkými váhami. Mám v plánuu nabírat tak do konce luedna nebo února a pak pomalu budu vysekávat :) zjistila jsem, že prostě nemůžu mít dlouhodobě nižší sacharidy, takže dám minimum 130-150g podle toho jak to poleze ven. tuky taky snížím, ale ne o moc a bílkoviny nechám takhle :) zapojím HIIT po tréninku na 20min a 1x týdně kardio v podobě běhu <3 okolo 45 max60min :) 1x týdně si dám refeed a po něm další den lowcarb :)
Tak tohle je asi vše o mém režimu, kdyby vás něco zajímalo tak se ptejte :)

You Might Also Like

0 komentářů