Rok 2016 ve znamení diety a rýsovačky

1:38

Po dlouhé době vás opět zdravím :) vetšina z vás, hlavně těch, kteří mě sledují na instagramu a asku ví, že jsem v lednu ukončila objem.
Patřím k psychicky slabším lidem (pokud to tak můžu nazvat) a hlavně pokud se to týká mojí postavy. V objemu prostě naberete nějaký ten tuk a zalijete se. Svaly nejsou vidět a vy vypadáte jako oteklý knedlík. Každý pohled do zrcadla bolel, nevyhovovalo mi hlavně tolik jíst... Většína lidí to má naopak. Rádi se nají a dieta je pro ně utrpení, ale já ne. Pro mě je hlavní se citít fajn ve své kůži a to v objemu rozhodně nešlo. Hlavně mi vadily poznámky okolí typu: Ty už zase jíš? Ty toho fakt sníš tolik? Nějak si nám narostla apod.... S fyzičkou jsem na tom také nebyla nejlépe. Byla jsem pořád unavená a nic se mi nechtělo. Jsem ráda, že jsem si to mohla vyzkoušet a zjistit, že mi toto vůbec nevyhovuje. Radši budu nabírat svaly pomalu, ale bez zbytečného tuku navíc.
A jak mi jde dieta? Skvěle! Nejsem tolik unavená, mám víc chuť se hýbat, mám lepší náladu. Sice síla co se týká zvedání vah klesla, ale to nevadí. Není to zas tak hrozné, v pátek na tréninku zad jsem zvedla maximálku ze 65kg na mrtvolu na 80kg se dvěma opakováními. Za měsíc diety mám 1,2kg dole a centimetry také ubyly nejvíce asi 4cm z pasu a boků :3
V dietě mám 150g sacharidů v tréninkové dny a 120-130g v netréninkové dny, 120-130g bílkovin a 50g tuku. Sacharidy mám jen z komplexních sacha, ovoce nejím vůbec a pečivo mám max 1x týdně na refeed. Tréninky zůstaly stejné, jen s větším počtem opakování a po tréninku většinou zařazuju HIIT na 20min a pak 5min pomalé chůze a následuje protažení. Jednou-dvakrát týdně si jdu na 50min zaběhat a břicho cvičím tak 2-3x týdně 20-30min :) Od zítřka (únor) zkusím vlny, tak jsem na ně zvědavá.
Příklad jídelníčku:
Sn: 3vejce, 4knacky, 4pl šunky/70g avokáda/2pl 30% sýra
Sv: 100g šmakouna Mexiko a 3-4 rýžové chlebíčky
Ob. kuřecí prso, 200-250g brambor (někdy zelenina)
Sv: řecký milko bílý a před tréninkem bcaa
Po tréninku: protein
Ve: kuřecí prso/200g rybího filé, zelenina a 30g kuskusu/1rýžový chlebíček
Zeleninu bohužel ve všední dny, kdy jsem ve škole nestíhám sníst, už tak mám co dělat, abych o přestávkách stíhala sníst svačiny a obědy, tak dávám aspoň na večeři :) Refeed mám 1x týdně a po něm následuje lowcarb
Tak snad jsem napsala vše co by vás mohlo zajímat :) děkuju za přečtení!


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Das na ig fotku jak na tom teď seš ? 😊 a držím pěsti 🙏

    OdpovědětVymazat